رویدادها آرشیو خبر ها
برتری آرژانتینی ها مقابل یوونتوس در یک بازی نمادین

برتری آرژانتینی ها مقابل یوونتوس در یک بازی نمادین

تیم اسطوره های یوونتوس شامل دیوید ترزگه ، توتو اسکیلاچی ، پاول ندود ، ادگار داویدز ، فابریتزیو راوانلی ، با تساوی 1 - 1 در مقابل اسطوره های بوکاجونیورز متوقف شد.

این بازی خیرخواهانه در ورزشگاه یوونتوس برای جام یونسکوبه میزبانی ورزشگاه یوونتوس در تورین عصر سه شنبه برگزار گردید. هوادران برای دیدن ستاره ی سابق یوونتوس و جمع آوری پول برای امور خیرخواهانه تجمع کرده بودند. این بازی همچنین جشن سالروز گشایش ورزشگاه یوونتوس هم بود.

دروازبان استفانو تاکونی ثابت کرد هنوز واکنش های گربه مانندش را حفظ کرده و در همان ابتدای بازی شوت پای چپ مارتین پالرمو را به خارج از زمین فرستاد. آندرس گولی ، با یک ضربه ی والی باشکوه بوکاجونیورز را پیش انداخت ، ضربه ای که به دنبا سیو ناقص تاکونی روی ضربه ی سر مارتین پالرمو به ثمر رسید.

ترزگه نتوانست پاس راوانلی را به تور دروازه برساند ، از ان سو آبوندانزیری توانست ضربه ی کامو که روی پاس ندود حاصل شده بود دفع کند.

بلافاصله بعد از شروع نیمه ی دوم ، اسکیلاچی دروازبان را مجبور به واکنش کرد ، و ترزگه روی موقعیتی که ندود برای او مهیا کرده بود ، گل تساوی را به ثمر رساند. نیکولا آموروزو و ندود هر کدام شانس خود را با شوت های از راه دور امتحان کردند اما نتیجه ی 1-1 پابرجا ماند و بازی به پنالتی کشید.

آلسیو و آموروزو پنالتی هایشان را گل کردند ، اما داودیز و بونتی از دست دادند و بوکا جام را به خانه برد .

هدف این مسابقه ی نمادین مبارزه با نژاد پرستی، برنامه های سواد آموزی و آموزش فنی و حرفه ای برای کودکان و دوری از جنگ می باشد.

2 ژوئن 2014 اولین دیدار خیرخواهانه جام یونسکو بین ستارگان یوونتوس و ستارگان رئال مادرید برگزار شد و حالا این دومین مسابقه در همان راستا بود.

ستارگان بانوی پیر در این بازی با ترکیب تاکونی ( پروتزی ) - بریندلی ( تاولا ) - مونترو ( النیکوف ) - فرارا ( کاررا ) - توریچلی ( دیماس ) - کامورانزی ( بونتی ) - ندود - داویدز - ترزگه - راوانلی ( اسکیلاچی ) ( اموروز ) به میدان رفتند.


برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: